Er zijn 2,5 miljoen volwassen studenten, dus 2,5 miljoen manieren om te studeren. Daarom introduceert NTI FlexibelStuderen®. Welke student ben jij?
concept Michel Jongeneel & Else Sodderland | copy Else Sodderland & Alex van der Weide | regie Quentin van den Bossche | productie Made.For.Digital | online NTI
NTI
activatie campagne, commercial, externe communicatie, online activatie, tone-of-voice
Gemeente Amstelveen
activatie campagne, externe communicatie, overheid, tone-of-voice
“Deze vrolijke campagne hebben de Reclamecollega’s bij ons op het raadhuis bedacht; als echte collega’s.”
Leon Baas
Parkeerregisseur Gemeente Amstelveen
Als je moet gaan betalen om je auto voor de deur te parkeren, word je best een beetje chagrijnig… Gelukkig is daar ‘Peter de Parkeermeter’ die heel vrolijk de voordelen van betaald parkeren aan je uitlegt.
concept Michel Jongeneel […]
GezinsBuddy
huisstijl, online activatie, tone-of-voice
“Ongelofelijk, steeds weer was alles in één keer goed! Ze voelen exact aan wat ons drijft. Enorm betrokken en denken in stappen vooruit.”
“Meer dan tevreden over het resultaat. Bedankt!”
Jos Honig, oprichter van GezinsBuddy
GezinsBuddy:
vrijwilligers voor gezinnen in de knel
Toen Jos Honig ons benaderde met zijn idee voor een nieuwe vrijwilligersorganisatie, waren we meteen enthousiast. We gaven […]
Bosch
online activatie, online copy, tone-of-voice
BlueMovement
We zijn gewend aan een abonnement op Spotify, sportschool en scheermesjes. Waarom niet een abonnement op wassen? Bezit is ouderwets, gebruik is hot. Welkom circulaire economie. We noemden het Blue Movement en het online platform werd door Bosch super soft gelaunched. Loopt het toch nog teveel storm, dus voorlopig moeten we even afwachten op de […]
Provincie Gelderland
externe communicatie, huisstijl, overheid, tone-of-voice
“Marijke maakt iedereen enthousiast en begrijpt dat corresponderen niet alleen gaat over taal (waarin ze een kanjer is). Correspondentie van een organisatie gaat ook over processen, structureren, ontwerpen van informatie. Ze kan visie omzetten in daden en actie en het ook tot een einde brengen. Praktisch toepassen en begrijpt ook dat mensen om te kunnen […]
Luchthaven Schiphol
externe communicatie, interne communicatie, tone-of-voice
Ontwikkel de nieuwe tone-of-voice voor Luchthaven Schiphol.
Luchthaven Schiphol staat al jaren bekend als ‘Europe’s Preferred Airport’. Om te zorgen dat dit zo blijft, timmert onze nationale trots flink aan de weg. Schiphol blijft investeren en bekijkt voortdurend wat anders, slimmer en beter kan. Dit geldt óók voor de communicatie. De vraag was om de nieuwe […]
helloGo
online activatie, online copy, tone-of-voice
helloGo
Of de copy vooral niet te truttig zou worden. En Engelse termen mochten ook (wat trouwens best wel logisch is voor een start-up die helloGo heet). Van de website voor deze alles-in-1 reisapp gingen we smoothly door naar de app, onboarding, nieuwsbrieven en het persbericht. The works zeg maar. De hoogste tijd om live te […]