Het is december, dus werk aan de winkel voor Wakker Dier… de supermarkten liggen vol met vlees van dieren die een treurig leven hebben gehad. Eendenborst bijvoorbeeld, afkomstig van eenden die nog buiten zijn geweest. Laat staan dat ze zwemwater hebben gezien. Aan ons de vraag om een campagne te bedenken die deze staleenden zo […]
Bosch
online activatie, online copy, tone-of-voice
BlueMovement
We zijn gewend aan een abonnement op Spotify, sportschool en scheermesjes. Waarom niet een abonnement op wassen? Bezit is ouderwets, gebruik is hot. Welkom circulaire economie. We noemden het Blue Movement en het online platform werd door Bosch super soft gelaunched. Loopt het toch nog teveel storm, dus voorlopig moeten we even afwachten op de […]
helloGo
online activatie, online copy, tone-of-voice
helloGo
Of de copy vooral niet te truttig zou worden. En Engelse termen mochten ook (wat trouwens best wel logisch is voor een start-up die helloGo heet). Van de website voor deze alles-in-1 reisapp gingen we smoothly door naar de app, onboarding, nieuwsbrieven en het persbericht. The works zeg maar. De hoogste tijd om live te […]