Er zijn 2,5 miljoen volwassen studenten, dus 2,5 miljoen manieren om te studeren. Daarom introduceert NTI FlexibelStuderen®. Welke student ben jij?
concept Michel Jongeneel & Else Sodderland | copy Else Sodderland & Alex van der Weide | regie Quentin van den Bossche | productie Made.For.Digital | online NTI
NTI
activatie campagne, commercial, externe communicatie, online activatie, tone-of-voice
Gemeente Amstelveen
activatie campagne, externe communicatie, overheid, tone-of-voice
“Deze vrolijke campagne hebben de Reclamecollega’s bij ons op het raadhuis bedacht; als echte collega’s.”
Leon Baas
Parkeerregisseur Gemeente Amstelveen
Als je moet gaan betalen om je auto voor de deur te parkeren, word je best een beetje chagrijnig… Gelukkig is daar ‘Peter de Parkeermeter’ die heel vrolijk de voordelen van betaald parkeren aan je uitlegt.
concept Michel Jongeneel […]
Provincie Gelderland
externe communicatie, huisstijl, overheid, tone-of-voice
“Marijke maakt iedereen enthousiast en begrijpt dat corresponderen niet alleen gaat over taal (waarin ze een kanjer is). Correspondentie van een organisatie gaat ook over processen, structureren, ontwerpen van informatie. Ze kan visie omzetten in daden en actie en het ook tot een einde brengen. Praktisch toepassen en begrijpt ook dat mensen om te kunnen […]
Luchthaven Schiphol
externe communicatie, interne communicatie, tone-of-voice
Ontwikkel de nieuwe tone-of-voice voor Luchthaven Schiphol.
Luchthaven Schiphol staat al jaren bekend als ‘Europe’s Preferred Airport’. Om te zorgen dat dit zo blijft, timmert onze nationale trots flink aan de weg. Schiphol blijft investeren en bekijkt voortdurend wat anders, slimmer en beter kan. Dit geldt óók voor de communicatie. De vraag was om de nieuwe […]