“In drie dagen tijd hadden wij een complete activeringscampagne… daar gaat de zon wel van schijnen!”
Roeland Kneppers
Bestuurslid en voorzitter van Coöperatie Bergen Energie
In Bergen is een coöperatie opgestaan die zich sterk maakt voor schone energie. Doel is om op termijn alle energie voor eigen gebruik schoon én zelf te produceren en distribueren. De aftrap zijn […]
Bergen Energie
dm activatie, interne communicatie, online activatie
Wakker Dier
activatie campagne, dm activatie, online activatie, online copy, radiocommercial
Het is december, dus werk aan de winkel voor Wakker Dier… de supermarkten liggen vol met vlees van dieren die een treurig leven hebben gehad. Eendenborst bijvoorbeeld, afkomstig van eenden die nog buiten zijn geweest. Laat staan dat ze zwemwater hebben gezien. Aan ons de vraag om een campagne te bedenken die deze staleenden zo […]
Wakker Dier
activatie campagne, dm activatie
Wakker Dier is goed bezig. Dankzij de campagnes – mogelijk gemaakt door de vele donaties – zijn vrijwel alle Nederlandse supermarkten gestopt met plofkip. In 2017 zijn de fastfoodrestaurants aan de beurt. Want in deze gezellige familierestaurants gaan de plofkippen nog steeds als warme wings, nuggets en burgers over de toonbank.
Dat moet stoppen. Met deze […]
V&D
dm activatie
“De Reclamecollega’s zitten hier in huis en werken samen met onze eigen communicatie afdeling. Het zijn echte collega’s.”
Linda Eriksen,
Senior manager Brands & Creations V&D
Er is altijd werk aan de winkel in één van de bekendste warenhuizen van Nederland. De winkels van V&D krijgen allemaal een complete make-over. Het assortiment wordt aangepakt en aangepast. Dit moet […]
Oilily
dm activatie, online activatie
“De reclamecollega’s nemen je niet alleen werk uit handen, maar ook zorgen. Als je hen een klus geeft, weet je dat het goed komt. Meer dan goed.”
Gijs de Kogel, Marketing Director Oilily
Het leukste modemerk van Nederland is weer springlevend. Oilily heeft een heel eigen taal en uitstraling: dat vraagt om feeling en een consequente aanpak. […]
ANWB
dm activatie, retail
De winkels van ANWB krijgen een complete metamorfose. Binnen de richtlijnen van deze make-over houden wij het totale verzekeringsaanbod tegen het licht. De Reclamecollega’s gingen alleen een stap verder: we ontwikkelden relevante productcombinaties en zetten een opvallend verzekeringsconcept neer voor op de winkelvloer.
Veronica Magazine
dm activatie, online activatie
“Ook een filmproductie met één van de bekendste glamour regisseurs kun je met een gerust hart aan ze overlaten.”
David Vink, Directeur Veronica Uitgeverij
In deze digitale tijden heeft het Veronica Magazine het moeilijk. Veronica wil meer publiek trekken en breidt het magazine met meer pagina’s uit voor hetzelfde geld. Wij maken dit ‘meer’ groter met een […]