NTI

, , , ,

Er zijn 2,5 miljoen volwassen studenten, dus 2,5 miljoen manieren om te studeren. Daarom introduceert NTI FlexibelStuderen®. Welke student ben jij?
concept Michel Jongeneel & Else Sodderland | copy Else Sodderland & Alex van der Weide | regie Quentin van den Bossche | productie Made.For.Digital | online NTI

Gemeente Amstelveen

, , ,

“Deze vrolijke campagne hebben de Reclamecollega’s bij ons op het raadhuis bedacht; als echte collega’s.”
Leon Baas
Parkeerregisseur Gemeente Amstelveen
Als je moet gaan betalen om je auto voor de deur te parkeren, word je best een beetje chagrijnig… Gelukkig is daar ‘Peter de Parkeermeter’ die heel vrolijk de voordelen van betaald parkeren aan je uitlegt.
concept Michel Jongeneel […]

Luzac Hogeschool

Focus, visie en ambitie zit in elk kind. Maar hoe krijg je het eruit? Met de unieke formule van Luzac Hogeschool. Kleine klassen en veel persoonlijke aandacht laten de leeuw in elke HBO student ontwaken. En dan is die succesvolle carrière een kwestie van inkoppen.
art Michel Jongeneel  |  copy Else Sodderland  |  beeld Innerworld – Nick Berjoan […]

Anjeractie

,

De Anjeractie is de jaarlijkse collecteweek van het Prins Bernhard Cultuurfonds. Het Cultuurfonds steunt namelijk ook allerlei kleinere, lokale initiatieven. Van fanfares en toneelvoorstellingen tot en met muziekfestivals en sportclubs. Wij maakten communicatie voor de Anjeractie – helemaal in lijn met onze slimme, landelijke campagne. Alle uitingen tellen nu bij elkaar op: het Prins Bernhard […]

Wakker Dier

, , , ,

Het is december, dus werk aan de winkel voor Wakker Dier… de supermarkten liggen vol met vlees van dieren die een treurig leven hebben gehad. Eendenborst bijvoorbeeld, afkomstig van eenden die nog buiten zijn geweest. Laat staan dat ze zwemwater hebben gezien. Aan ons de vraag om een campagne te bedenken die deze staleenden zo […]

Cultuurfonds

,

Het Prins Bernhard Cultuurfonds maakt veel los in Nederland. Theater, muziek, dans, film, tentoonstellingen, natuurprojecten, wetenschappelijke onderzoeken, de financiële steun van het Cultuurfonds maakt talloze initiatieven mede mogelijk. Alleen: veel te weinig mensen beseffen dat. Wij maakten een eenduidige campagne die al deze verschillende initiatieven onder één noemer brengt. Want of het nu gaat om […]

MultiTankcard

, ,

“Wat begon met een telefoontje resulteerde in een paar uur tijd tot een volledig campagneconcept. Door ons de juiste vragen te stellen kwamen we met het creatief team heel snel tot de kern van de propositie waar we direct achter stonden. Een prettige samenwerking met een mooi resultaat!”
Eva Koekkoek, Sales & Marketing Manager MultiTankcard
MultiTankcard introduceert […]

CareXS

,

Iedereen in de zorg weet dat er veel mis gaat met medicijngebruik. CareXS zet zich in om de 40.000 spoedopnames per jaar – die te maken hebben met verkeerd medicijngebruik – drastisch te verlagen. De interactie tussen huisarts, apotheek, ziekenhuis, thuiszorg en mantelzorg moet slimmer en efficiënter. De eerste stap: een nieuwe app die medicatiefouten […]

Wakker Dier

,

Wakker Dier is goed bezig. Dankzij de campagnes – mogelijk gemaakt door de vele donaties – zijn vrijwel alle Nederlandse supermarkten gestopt met plofkip. In 2017 zijn de fastfoodrestaurants aan de beurt. Want in deze gezellige familierestaurants gaan de plofkippen nog steeds als warme wings, nuggets en burgers over de toonbank.
Dat moet stoppen. Met deze […]

Stoptober

,

Hoe krijg je verstokte rokers zover dat ze een stoppoging wagen? Niet door te zeggen dat ze nooit meer mogen roken. Wél door ze een keertje te laten proberen hoe het is om 28 dagen niet te roken. Want als dat lukt, stoppen mensen meestal voorgoed. De maand oktober heet voortaan dan ook: Stoptober. Samen […]